01 mars 2011

I am a dinosaur disguised as a human!

Duttit däppt i däsan, det blev jag efter jag skrev sist. Inget sovande på soffan blev det heller. Ingen orolig, halv kvav, halvt obekväm sömn på soffan. Men jag klarade mig ändå. Vart relativt pigg senare mot eftermiddagen och mot kvällen, fick trotts allt Lasagne till middag. Som önskat. Yum-oh!

Fick också avnjuta två härliga avsnitt av top model på raken. Inget Medium ännu dock. That sucks. Det är bäst för brorsan att han kommer hem i helgen för han har säsong 5 på datorn! Jag hittade liksom inte den på mina fjutt sidor där jag ladd...lånar hem tv-serier och filmer ifrån så jag frågade kära näst äldsta broder om han kunna kolla på sina high tech låna-hem-lite-tvserier-och-filmer sidor. Och det kunna han! Och nu har han dom som sagt på datorn. Som står i Marie-freakin'-hamn. I hans lägenhet. Där han bor. Där han flyttar ifrån på helgerna för att bo hemma med mamma och pappa och lillasyster och lillebror i några dagar, sen far han hem igen. Kul, tycker jag :)

 Men nu babblar jag bara. Klockan är mycket och jag borde ha sovit för längesen. Men som vanligt är jag inte trött. Damn. Tänker lyssna på gammal hederlig radio på mobilen, tills jag somnar liksom. I headset förstås, så jag slipper höra broder-på-andra-sidan-väggens störiga musik. Förstår ni? Inte jag heller. Godnatt.

Inga kommentarer: