23 mars 2011

Sam Tsui & Tyler Ward

Jag tycker om att sitta och lyssna/kolla på unga talanger på youtube, och jag beundrar dom som satsar verkligen allt för att ha en karriär inom musiken. Även fast det är väldigt avtändande när någon gör som alla andra och lägger in sina videos där de sjunger, på youtube och tror att det är 'störst bäst och vackrast' och självklart kommer få skivkontrakt direkt. Det måste vara sjukt underbart och roligt för dom som lagt upp videos där de sjunger utan en tanke på att få kontrakt och bli kända, det måste vara en obeskrivlig känsla.

Jag har i alla fall fastnat för Sam Tsui just nu, han gör sjukt bra covers! Mina favoriter är If I die young, Don't want an ending, Just a dream(som han sjunger med Christina Grimmie) och Jar of hearts. Men hans övriga låtar är också bra och han är sjukt duktig, och lite fin och söt att sitta och titta på också haha ;)
 
Sam Tsui-If I die young

En annan duktig kille som gör covers, som jag lyssnat på länge, är Tyler Ward. Favoritlåtarna som Tyler gör är No love(som han sjunger med sin otroligt begåvade bror Derek), Dynamite, Teenage dream, Whatcha say-Nothin on you mash up, Just the way you are och Club can't handle me. Och sen så är det samma som med Sam, hans övriga låtar är också bra, riktigt bra. Psst, vet ni vad? Tyler är också sjukt fin och söt att titta på ;) haha! Mina ögon får diabetes av att titta på Tyler och Sam(och Derek också då!)
 
Tyler Ward-No love(with Derek Ward)

Inga kommentarer: