27 mars 2011

En dag med hela familjen

Skrev ju tidigare att Pamela och Felicia skulle komma hit, vilket dom gjorde, men sen kom Thomas med sin familj också :) så alla mina syskon har varit hemma idag, och det är ju alltid kul! Massa skratt och prat som vanligt och sånt. Och till middag hade syster med sig abborrfiléer som jag panerade och stekte. Oförskämt gott blev det! Efter middagen lagade jag rabarberpaj, ligonpaj och vaniljsås som det smaskades på, eller ja, de andra smaskade på det till kaffet. Och alla sa att det var jättegott och att den misslyckade ligonpajen(det faila stort med den haha)var godast, så den skulle jag få laga igen ;) haha
Här är i alla fall lite bilder från dagen. Nu ljög jag lite lite. Tänkte att jag skulle ha haft fram kameran tidigare och tagit lite fler bilder, på syskonbarnen och så, men glömde bort det sen så blev bara bilder på pajerna och vaniljsåsen. Men det är ju vackert så i alla fall haha! Hellre få bilder än inte några bilder alls! Agree?

Inga kommentarer: