07 mars 2011

Run run run away, run away baby

Det blev faktiskt, otroligt nog, en ganska bra dag. Bara jag vaknade upp ordentligt(tog typ 2 timmar)så vart jag på bra humör och stadsbesöket blev lyckat. Fick springa emellan några butiker ett par gånger bara innan vi bestämde oss för vad vi skulle välja. Filurian hade ju önskemål till födelsedagen så lite lätt var det ju, bara man själv kunna bestämma bland alla söta saker som fanns sen också haha!

Nu har jag just avnjutit världens godaste middag, trodde jag skulle dö så gott det var! Mamma och jag lagade rostade rotsaker, fetaostlax och en liten sallad till det +massa goda rostade solrosfrön, omnomnom! Känner mig mycket mätt och belåten så nu blir det en långpromenad med massa musik i öronen. Och jag råkar veta att det är Crash test dummies som kommer spelas först! ''Mmm Mmm Mmm Mmm, but both girl and boy were glad, 'cause one kid had it worse than that''

Inga kommentarer: