27 mars 2011

Sommartid(er) hej hej, sommartid(er)!

Godmorgon bloggvärlden! Igår natt skulle man ju vrida fram klockan en timma, till sommartid, så nu är egentligen klockan 09:24. Lite konstigt. Och ovant. Jag var så trött och slut inatt när jag gick och la mig, klockan blev ju ändå helt plötsligt 03:00, så jag hade inte en tanke på att mobilen ställer om sig själv så jag ställde om den. Det var inte så bra för den började larma att jag skulle stiga upp, och sen när klockan slog 03:00(sommartid) ja då var mobilen bara 02:00. Men jag tror den är som den ska nu, förhoppningsvis. Får jämföra med andra klockor haha!

Dags att gå och käka lite frukost, klä på sig, spela the sims etc. Haha. Syster och Felicia kommer hit idag så blir väl att umgås massa med dom och äta middag med dom senare sen. Abborrfiléer blir det. Mums!

Inga kommentarer: