12 mars 2011

my oh my, do you wanna say goodbye?

Varför blir det alltid så sent på helgerna? Jag förstår inte jag. Vardagar går man liksom och lägger sig runt 11-12, eller ja, går till sitt rum i alla fall och kanske kollar någon serier eller något sånt. Men sen på helgerna, nej då sitter man uppe till onödiga 02:00 och gör egentligen ingenting. Det låter väldigt nödvändigt tycker jag.

Vet ni vad som förstör det hela ännu mera? Jag har ingen lust att sova. Vet inte varför egentligen, orkar bara inte lägga mig ner under täcket och invänta John Blund. Även fast jag borde, med tanke på morgondagens kanske bravader som jag inte är säker på att kommer hända ännu. Babblar jag? Det var väl det jag trodde. Ni ska slippa mig nu, snäll jag är va? Godnatt.

2 kommentarer:

juluris sa...

Oj vad fin bild på dig :D

Julia sa...

tack Juluris :)