01 mars 2011

Sjuklingen tänker fara på kalas

Nej det är ingen vanlig dag för det är bästaste Nicoles födelsedag, hurra hurra hurra! En av mina närmsta barndoms kompisar, redan 15 år! Oj vad iden går! Känns som om det var igår så vi körde runt i din barbie bil, och lekte otroligt komplicerade lekar med barbiedockorna. Och bäddade ner din lillasyster i en kartong haha!
_________________________________________________________________________________
Fick sova många många timmat inatt så idag har jag varit pigg! Har inte heller haft någon feber eller stegring så har orkat vara uppe mera. Har bland annat lagat Nicoles present! Eftersom Nicole fråga igår om jag villa komma och äta smörgåstårta nu ikväll, så vart det tajt med att fixa någon väldigt bra 15års present. Men, jag hoppas hon kommer gilla det jag lagat i alla fall :) Bilder kommer ikväll kanske för nu tänker jag trotsa min förkylning och fara på kalas!
See you later alligator, after a while crocodile!

Inga kommentarer: