09 mars 2011

tillochfrån-com, vad jag INTE älskar er

Oh crap och schiit och piss!(bry er inte om att crap och schiit tekniskt sett är samma sak, eller att jag stavat det schiit istället för skit, man säger det nämligen så på Nagu). Glad i hågen, som jag var för en stund sedan, peta jag igång tvn och skulle kolla på days. Tvn funka inte. Holy crap. Jag drog ur IpTv-boxen två gånger men icke sa nicke, den funka ändå inte. Holy crap x2. Det går lixom att byta kanal men det visar ingen bild, misstänker ålcom AKA tillochfrån-com <---eftersom det är lite tillochfrån med den där anslutningen. Kan också kallas snålcom! Jag petade i alla fall igång SPIN så får se om det funkar att kolla avsnittet sen, att det inte är helt svart. Det skulle vara grädden på moset. Eller icing on the cake som man säger där borta på andra sidan Atlanten. 

Tänker leta upp ett bra recept på scones nu, om tillochfrån-com tillåter det, och sen ställa mig och baka och få ut mina aggressioner på degen. Inte för att degen gjort mig något men vill inte riskera att slå sönder datorn eller tvn, då lär det inte bli tv-tittande på länge ;)

Inga kommentarer: