19 mars 2011

Hmpf, why?

Vanligtvis på helgerna blir det mest att ta det lugnt. För det mesta är jag hemma, men ibland brukar Aina och jag fara till Ida och vara där och ha de skoj! Den här helgen ser ännu mera annorlunda ut och är långt ifrån den bild jag har av mina helger haha. Jag ska nämligen jobba, om allt går som planerat. Igår mådde jag illa hela kvällen, den här dagen har jag klarat mig utan smärre symptom men nu ikväll började illamåendet igen. Hmpf, why? som rubriken säger. Inte har jag tid att bli sängliggande i magsjuka heller, speciellt inte nu.

Ska försöka få tag på sömnen i alla fall, hoppas den vill infinna sig. Tvingar i mig vatten just nu men det är nästan så det är på väg upp igen. Usch! Ska försök få ner allt vatten i alla fall, och blir det inte bättre så tänker jag ta till hinken/fatet ifall vattnet bestämmer sig för att inte stanna i magen. Krya på mig, cross my heart, håller tummarna, och allt det där. Godnatt

Inga kommentarer: