24 mars 2011

Cat, it's a kitty cat, and a meow meow meow meow meow

Har fixat lite, och då menar jag lite, i rummet ikväll. Mina halsband har flyttat! De hade alldeles för trångt på sina två krokar i garderoben så de fick komma ut i rummet istället, och hänger numera på 5 krokar. Mycket rymligare. Mamma och jag har varsin sån där katt men eftersom jag har mera halsband än henne så tyckte jag vi kunde byta, och det gick så bra så! Halsbanden hänger bredvid spegeln nu, vilket är mycket smidigare när man ska ha något halsband. 

Man ser inte så bra på bilden hur många halsband det egentligen är men det är en hel hög haha! Även fast jag har 4 stycken på mig just nu. Dock ska jag inhandla flera när jag far till Sverige med mamma snart. Vill ha flera såna långa eftersom det är så snyggt och passar till allt! Och sen när jag ändå är i Sverige ska jag också köpa lite fler armband, och någon fin ställning till dom så det kan hänga istället! Nu ligger dom i en ask och det är alltid trassligt i den! Så, långa halsband, armband och ställning till armband...måste nog göra shoppinglista snart! haha

Inga kommentarer: