02 mars 2011

Det tar sig sa pyromanen

Kände mig verkligen osjukligt pigg imorrse, snörvlar bara nu i princip. Och så blir jag täppt från och till. Orkade i alla fall ut på långpromenad mitt i dagen, efter mycket om och men med fixade av musiken som skulle med. Kan inte gå utan musik om jag går ensam, blir så nedrans långtråkigt då. När jag kom hem blev det lite mellis(som man sa när man gick på dagis) och så började jag plöja igenom Anna Pihl serien. Har sett två avsnitt nu, det är fortfarande lika bra även fast jag inte sett det på typ 2-3 år. Shit vad det var längesen det gick på tv!
Nu ska jag springa igenom duschen ett varv och sen kanske man hinner med ett till avsnitt Anna Pihl innan middagen. Eller så skulle jag behöva ta itu med den där kokboken om den ska bli klar. What to do?

Inga kommentarer: