16 mars 2011

Dagens outfit +on my way to Oriflame party!

Det blev två outfit-bilder nu eftersom...det faila när jag skulle laga mat. Tyckte det blev så fint med den där vita toppen idag för den kändes så vårig och somrig. Men när jag stod och lagade mat så sprätta det såklart massa mat på det så fick byta om...Damn(maten var super god dock! omnomnom på kycklingwok!). Nåja, fick bli min svarta tubtopp istället, och då kunde jag inte ha en svart skjorta till så fick bli min kofta i beigt med volanger istället!
Svart skjorta-H&M(ärvt av syster)
Vitt linne-Gina tricot
Vit topp-H&M
Leggings-H&M
Volang kofta-H&M
Svart tubtopp-H&M
Halsband-En donut som Aina lagat :)

Nu tänker jag fara på Oriflame party. Har aldrig varit på något sånt party förut, har endast varit på tupperware partyn och Enjo partyn och Me & I party, så det kommer bli kul med lite nytt! Berättar hur det var sen när jag har kommit hem igen! Puss

Inga kommentarer: