12 mars 2011

Mitt opium i cyberrymden

Brorsan nojsade länge på mig att jag skulle börja spela oxie på facebook, var inte ett dugg intresserad eftersom jag tyckte det verkade allt för komplicerat för mig haha. Förra helgen när andra brorsan var hemma så spelade han oxie och när jag fick se lite hur man skulle göra så tog jag steget och skapade ett konto så jag med kunde spela. Får jag säga det själv så tycker jag det var ett ganska smart drag eftersom det är grymt roligt att spela oxie! Har spelat praktiskt taget alla dagar sen förra helgen, det är verkligen beroendeframkallande! 

Sitter och lyssnar på härlig 80-tals musik nu och ska precis börja spela lite oxie. Kommer inte på något annat sätt att fördriva den här hemma lördagen än med grym musik och härlig frågesport. Chill, ellerhur?

Inga kommentarer: