06 mars 2011

.

Ja igår var det ju jakthippa, och vet ni vad? Jag har inte haft såhär roligt på länge! Shit va roligt vi hade! Har sjukt ont i benen idag efter allt dansande, men det är så värt det! Det påminner en bara om hur riktigt roligt man hade, och hur många och vilka man dansade med haha. Jag dansade med bror två gånger, Tomi två gånger, Aina minst...6-7gånger haha! Och Ida ungefär 4-5 gånger +att hon och jag dansade schottis också, shit va roligt det var. Men sen var man ganska yr haha.
Conny Henrix spelade i alla fall bra! :) Som vanligt

Mat fick vi ju såklart där också. Älggryta och potatis, super gott! Ida och Erik bjöd på vin så nu har jag lärt mig att dricka det också, det trodde jag aldrig ;) Till och med att jag vågade mig på en snaps till maten. Det var ingen höjdare direkt, men ner fick jag den i alla fall haha. Efter ett tag.

Tack alla som gjorde kvällen så lyckad och oförglömlig! Längtar redan till nästa år haha.

Inga kommentarer: