16 mars 2011

Inte dricka kaffe eller byta medicin? Det är frågan

Blöh! Skulle aldrig ha druckit en till mugg kaffe ikväll, kanske skulle ha räckt med den jag drack idag...känner att halsbrännan är på kommande. Usch fy och blä! Men det är ju så gott med kaffe, omnomnom! Kaffe+Mjölk=Sant. Lovely. Tror jag dock ska hålla mig till en mugg kaffe/dag, så jag inte får halsbränna. Det är hemskt med halsbränna! Och jag sätter käppar i hjulen för mig själv eftersom jag dricker ganska mycket mjölk under dagen(inklusive i kaffe) och då kan jag inte ta min magmedicin eftersom man inte får ta den om man fått i sig massa kalcium tidigare. Håller man på så kan man på njursvikt ganska snabbt, och det vill jag inte ha eftersom jag redan har problem med njurarna så det räcker! Tror jag ska försöka få ny medicin för jag klarar inte av att ha halsbränna, det är obehagligt :(

Känner att det är dags att krypa ner under täcket och läsa lite skvaller nu och sen sova! Ska försöka hinna med att läsa lite i boken också. Den är inte världsbäst och inte världssämst, något mitt emellan, men den är sjukt spännande! Vet inte hur det går ihop, men allt i livet kan ju inte vara solklart! haha 

Inga kommentarer: