10 mars 2011

M Y S T O R S D A G


 Idag kommer bli en mys torsdag istället för en mys fredag som det brukar va, med bastu och allt vet ni? Har tagit upp massa mumsig kycklingsoppa ur frysen(tror det är kycklingsoppa i alla fall haha) och efter middagen blir det bastubad för hela slanten. Eftersom jag ska och på 6års kalas till min systerdotter Felicia imorgon kväll så kommer jag inte kunna bada bastu då, så tar det ikväll stället! Lovely. 


Sitter och basar 80-tals musik i hörlurarna nu. Är grymt härligt och jag önskar jag var född på 80-talet, eller att jag åtminstone hade växt upp på 80-talet. Det skulle varit super coolt! Tänk, kläderna och musik och färgerna och frisyrerna och sminket, tänk sminket! Jag älskar det! Kanske det blir 18års-fest med 80-tals tema i april sen? ;)

Inga kommentarer: