16 mars 2011

Oriflame is tha shit!

Nu har jag gjort mitt premiär besök på ett Oriflame party, och det var riktigt roligt! Var grymt fina och bra saker, för både tjejer och killar. Det fanns allt från smink och nagellack, till dam&herr parfymer och duschkrämer. Stort urval med andra ord. De produkter Oriflame har är inte testade på djur, så på så sätt kan de ha billiga produkter. Jag beställde en dag&natt kräm med doft av blåbär och lavendel. Priset? 5.90 €. Billigt va? Får den om 7-10 dagar men skulle vilja ha den genast! Den dofta ju så gott haha, och så är jag ivrig på att testa den eftersom jag har sjukt torr hy nu under den här kalla tiden. 

Fick också tips om att ha en fuktighetskräm på hyn först och sen sätta på foundation, på så sätt blir det jämnare och snyggare! Och den dag&natt krämen ska funka ypperligt till det så ska bli kul att testa det också!

Hoppas på att få åka på fler Oriflame för det var riktigt roligt! Men vid närmare eftertanke är alla såna här partyn roliga. Tupperware, Enjo, Me&I... Spelar liksom ingen roll att det är hushållsprodukter eller dammtrasor, man kan ha kul för det! haha

Inga kommentarer: