22 mars 2011

I realize , it was only just A Dream...

MUSIK
 Lyssnar du på musik just nu? - yep, what else?
Isåfall vilken låt? - Christina Grimmie & Sam Tsui-Just a dream
Vad gillar du för musik? - Man kan säga att min musiksmak är 

som en påse Gott och blandat, en stor, stor påse gott och blandat haha

SMINK OCH HÅR: 

Använder du mascara? - yep
Använder du kajal ? - nej, har aldrig använt
Använder du hårspray? - ibland, mest när jag lockat håret
Använder du mousse? - nej inte nu mera
Använder du deodorant? - yep
Använder du parfym? - yes, har två olika sorter men den ena

börjar ta slut så skulle borda fara över med färjan och köpa ny!
Använder du ögonfransböjare? - joo, ett måste! har många och mörka 

fransar men det syns inte såå bra om jag inte använder ögonfransböjare haha
Använder du läppglans/läppstift? - hm, nja...använder nästan bara Vaselin. 

Det är grejer det! eller Aloe Vera läppfett
Använder du rouge? - nej, kanske händer...en gång i året haha
Uppsatt hår eller hängande? - både och
Plattar/lockar du håret varje dag? - nej inte varje dag, men efter varje dusch
måste jag både 
föna ner och platta pannluggen, annars står den åt alla håll och kanter och ser ganska dum ut
Duschar du varje dag - nej, inte bra för håret att duscha för ofta
Smörjer du in hela kroppen varje dag? - nej, men skulle behöva använda body lotion oftare, 

dock är det så jobbigt at stå och smörja in hela kroppen! haha

HAR DU: 

Ett förhållande: - nej
En bästa vän: - jo
Blivit kär vid första ögonkastet: - hih jo
Dumpat någon: - nej

SENASTE: 

Klädsel: - det jag har på mig just nu, leggings och en skjorta
Semester: - hm...det var ganska längesen så kommer tyvärr inte ihåg
Jobb: - förra veckan, på måndagen. skulle ha jobbat nu senaste 

helgen men låg hemma med magsjuka då
Köpta skiva: hah, tror den med Lars Demian faktiskt!
Konsert: - rockoff sommaren 2010 :)

SISTA: 

Sista personen som sms:ade dej? - mamma tror jag
Personen som du kramade: - mamma :)
Som ringde dig: - Leila
Personen som du ringde: - hm, mamma eller pappa kanske?
Filmen du såg: - City of angels
Grät Du Senast: - när jag kollade på City of angels i söndags

VAD: 

Gör du just nu: det här? och lyssnar på musik, 
samt laddar ner...nej! lånar hem låtar från youtube ;) haha
Ska du göra imorgon: - träna, pyssla ihop lite påskkort hade jag tänkt, 
och plocka in massa kläder från hallen till garderoben haha
Är det för färg på dina byxor: räknas leggings som byxor? isåfall svarta
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: ögonen, håret, leendet, såna saker :)

BLANDAT: 

Är du blyg inför det motsatta könet: - lite kanske
Hur gammal blir du nästa födelsedag: - 18, myndig dude! :)
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: - det är bara tisdag...nej tror inte det
Vill du just nu ha några tatueringar ? - jo! dock har jag en liten fobi för smärta så 

vet inte om jag skulle våga haha

Inga kommentarer: