01 mars 2011

I'm a youtuber, a freakin' youtuber!

Hade kul hos Nicole ikväll :) och presenten uppskattades mycket! Om jag ska sammanfatta kvällen i några ord så skulle det bli...skratt. prat. hejande. facebook. Axel. Haha, det var det tror jag! Var en söt liten pöjk där som hette Axel, han var sjukt blyg! I början i alla fall. Uppe på Nicoles rum sen började han närma sig mer och mer, och sen började han busa massa haha! Sötnos :)
________________________________________________________________________________
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och känner mig ganska pigg! Såhär pigg har jag inte varit sen i fredags haha. Sitter och sneglar på dom där flikarna det står youtube på. Där uppe. Ska frossa i lite youtube klipp tror jag. Älskart'! I'm a youtuber, a freakin' youtuber! Eller ska jag börja kolla på Anna Pihl serien som jag lånade av Nicole? :) Lite sugen på det också. Youtube blir det.

Inga kommentarer: