21 mars 2011

I was thinking 'bout you, thinkink 'bout me, thinking 'bout us

 Och så var det det där med sova ja...Men som vanligt finns det miljoner saker man hellre skulle göra nu, även fast man är trött. Som lyssna på awesome musik! Leta ny musik! Leka youtube nörd! Skriva skriva skriva! Sjung! Dansa!...varför inte liksom? Dricka kaffe! Äta pistagenötter yao! och...gå in på H&Ms hemsida and KABAM! shop til you drop!

Men nu ska vi hålla oss till verkligheten och försöka inse att
A) musik kan man lyssna på när man sover!
B) youtube får vänta tills imorgon, oh damn...
C) Skriva gör jag ju nu så kanske klarar mig till imorgon?
D) Sjunga och dansa får vänta också, typ några minuter.
E) Dricka kaffe och äta pistagenötter verkar inte som den smartaste idéen just nu så det får också vänta.
F) Hur underbart det än skulle vara så tillåter inte budgeten det riktigt ännu så får hålla tillbaka mina hästar! och...
G) nej vänta...det var inte mera nu, så nu tänker jag lägga mig under täcket och läsa lite skvaller och sen somna till ljuvlig musik. Sounds lovely? Yeah well, I think so!

Inga kommentarer: