22 mars 2011

You handsome Jason Cookie!

Jag tycker det är otroligt intressant och fascinerande att se hur folk ändrar till utseendet med åren. Kan sitta och fundera ibland på hur det kommer vara om några år när man kollar upp bilder på till exempel Jonas Brothers och Tyler Ward, och ser hur dom har förändrats. Hur de har ''åldrats'', eller växt upp till familjefäder kanske låter lite finare haha. 

Den här bilden gjorde jag för ett tag sen när jag hade kollat på en ny bild på Jason Cook(den till höger), en bild som verkligen fick mig att le. Varför? För att jag sett han spela Shawn Douglas Brady i flera år i days och då såg han ut som på bilden till vänster. Söt, sexig och såklart väldigt väldigt 'good looking' med ett otroligt charmigt leende. Och som ni ser på på den här jämförelsen så har han ändrat något! Nu är han mera manlig och har växt upp en aning, men! han är fortfarande söt, sexig och otroligt 'good looking' med ett otroligt charmigt leende! Men trotts allt det där så är han lika fin och så på båda bilder, jag använde ju liksom samma ord när jag beskrev förändringen haha, men det som spelar in är ju då att han har blivit mera manlig. Med det där skägget...Grr! haha. You handsome cookie!

Hur mycket jag än skulle vilja göra en jämförelse på Brandon Beemer som spelar Shawn i days nuförtiden, så går inte riktigt det. Finns inte bilder på honom på samma sätt som med Jason, men det får gå ändå. Vänta några år så kommer en sån jämförelsebild på Brandon också haha!

Inga kommentarer: