11 mars 2011

bear with me, will ya?

Jo jag har svårt att bestämma mig och bla bla bla. Den förra bakgrunden var bara fin i någon dag sen vart den för mörk och konstig och passade inte alls in. Tyckte jag i alla fall. Även fast den är fin annars. Tycker det är finare med lite ljusare och diskret(är den diskret? eller ljus-skrikig?) bakgrund. Dessutom är jag inne i en ''ljusa-fina-pastellfärger-is-the-shit!'' period just nu, och det går väl över som alla andra perioder haha.

Och sen vet jag inte hur många/vem som läser min blogg men det är antagligen irriterade på mig för att jag ändrar utseende så ofta haha :D Hoppas ni där ute kan leva med det, det är ju faktiskt lite hela tjusningen med att ha blogg ;)

-för övrigt borde jag skaffa en kategori som heter ''bloggen'' eftersom det blir ganska mycket skrivet om just den ibland, men jag orkar inte. Då måste jag ju hålla på och gå tillbaka och ändra i alla andra inlägg där jag skrivit om bloggen. Och då blev det genast jobbigt. Haha!

Inga kommentarer: