04 mars 2011

Födelsemärken

Här om dagen när jag kollade på days så slog det mig att ingen i det gänget har födelsemärken. Helt seriöst! Jag tittade noga på alla och verkligen, ingen hade. Min första tanke var ''wtf, har dom inte födelsemärken i USA eller vad?!'' haha. I ansikte kan jag förstå att det inte syns eftersom det används massa foundation och täckstift, men på armarna och händerna då? Och kropparna när de har lite kläder på, de finns liksom inga bruna fläckar någonstans! haha. När jag sa det till mamma så var deras kommentar ''Men don har väl foundation.'', varpå jag svarade ''På armarna och händer med då eller? Och kroppen?''.

Jag är liksom van med alla mina födelsemärken så man blir ju chockad när man ser någon utan några alls haha. Jag har 4 bara på högerhand(0 på vänster), 23 på högerarm, 21 på vänsterarm, 10 i ansiktet och på ryggen har jag över 32 stycken, det räknande min syster förut. På halsen har jag 2, på högerben 14, på vänsterben 21 och på magen 13. Lade snabbt ihop det nu och det blev 138 stycken, oh my cheese! Hela jag är täckt med födelsemärken haha!

Inga kommentarer: