08 mars 2011

Det är en hel vetenskap att ha en blogg

Nu äntligen, efter 1½ timmes arbete igår och 3 timmars arbeta idag, så är bloggen klar. Känner mig ganska nöjd! Men tycker rubriken stämmer grymt bra, det är verkligen en hel vetenskap för shit vad det tar länge att få det precis som man vill ha det. Och alla HTML-koder gör det inte mycket bättre. De är sjukt förvirrande och man fattar nada haha. Är glad att det är klart nu i alla fall. Det roligaste med att ha fixat bloggen nu är förstås det nya utseendet, men också att man kunna välja mellan massa olika teckensnitt! Det har man inte kunna förut. Plus poäng till blogspot.

Nu ska jag plocka ihop alla mina saker och sen ska jag på jobb! Om en stund i alla fall. 15:45-16:00 ska jag befinna mig på dagis och hämta den lilla grabben så en liten stund till kan jag sitta här. Ska i alla fall hinna med att gå en sväng via lägenheten och lämpa av min väska också. Det blir ju att bära lite saker från dagis sen också. Vilken tur att man bor nära så man inte behöver gå så långt! Dags att fixa sig nu, fierce & love!

Inga kommentarer: