17 mars 2011

Tröttare än tröttast

Vet inte varför, men hade jätte svårt att somna igår. Var liksom ultra trött och John Blund kunde gärna ha fått göra en extra visit med lite mirakel sand så jag kanske kunde ha fått tag på sömnen snabbare. Och sen när jag väl somna så tog det inte länge fören klockan larmade att det var morgon. What? Kändes som man skulle ha sovit högst 10 minuter. Var uppe 09:30 i alla fall.

Och snart är det dags att söka upp sängen känner jag. De där onormala-Julia-symptomen-vid-trötthet har krupit fram och jag orkar inte med att de blir värre. Är helt seriös, får jätte konstiga symptom när ja blir trött haha. Illamående, otroligt irriterande gnagande huvudvärk, ont i titbanden fast jag inte sitter länge, och mera sällan; halsbränna. Läste just det här stycket och måsta le lite för mig själv, le för de mystiska och tokiga symptomen haha! Fler som har såna symptom vid trötthet? Eller är det här kanske en till grej som gör en unik från alla andra. Att man står ut ur mängden liksom?

Inga kommentarer: