26 mars 2011

Ny dag, nya möjligheter

Godmorgon alla bloggare, bloggläsare och andra små filurer där ute! Steg upp för en timma sen och sen dess har livet varit fyllt med frukost, musik och lite annat smått och gott! haha. Hade världens läskigaste dröm precis före jag vakna och jag är ärligt talat lite skakis av den fortfarande. 

-Det var inte jag, utan en annan, en kille, som blev jagad i drömmen och dom som jagade honom villa skjuta honom. Han där killen hade någon special kraft så han kunde byta skepnad och på så sätt kom han undan från dom som jaga honom. Det var här som jag bor som de jagade honom, och i slutet var de vid ungdomslokalen och då rymde han kille över åker som finns där. Då var det mest läskigt. Men, han kom undan och försvann in i skogen, över vägen och in i nästa skog. Sen vakna jag. Och det är jag glad för! 

Mamma har såna där ''Lär dig förstå dina drömmar'' ''Vad betyder dina drömmar'' böcker så så fort bror har vaknat(böckerna är i gästrummet där han ligger och sover haha) så ska ja kolla i dom sen vad det betyder att bli jagad i en dröm. Vet i alla fall att om man drömmer att någon dör i en dröm, så betyder det inte att någon ska dö på riktigt, utan det betyder något med en ny början. Och ni vet dom där drömmarna när man faller och vaknar precis före man ska ta i mark? Det gör man ju, vaknar före man tar i mark alltså, för att man inte vet hur det är/hur det känns att dö.

Inga kommentarer: