22 mars 2011

JUST GONNA STAND THERE AND WATCH ME BURN?

Den här dagen har varit konstig på alla sätt och vis. Och det är inte bara dagen, jag har också varit konstig(inget nytt där?), konstigare än vanligt alltså. Vet inte vilket humör jag ska vara på, det svänger hit och dit liksom. Det går i vågor idag helt enkelt, även fast jag druckit en stor mugg kamomillte. Det hjälpte inte. Skit. Så nu kommer lite today's yes and no's, inte många, men några i alla fall.
*Våra bästa år/days helt klart. Det gjorde min dag, som vanligt! 
*Inspirationen till att organisera bland mapparna där det så kallade ''google bilderna'' ligger. Nu är det redigt och fint!
*Maten jag lagade idag. Färgad pasta(skojigt att äta och kul med lite färg i vardagen haha!) och världens godaste sås med kallrökt lax. Mums vad gott det var!
*Det fina vårvädret! Snart, snart är nog all snö borta och sommaren runt hörnet!
*Mitt varierande humör idag. Det vet inte ritkigt var det vill vara...
*Allt onödigt nojs som den där så kallade pappan håller på med
*Min ömma rygg som gör så att jag inte ens får det bekvämt i min säng, som är världens bekvämaste!
Skulle borda fara till doktorn så han får titta lite på min rygg. 
*Axxell distansstudier är bara skit! Har äntligen fått svar från dom, efter sisådär 5 månader, och nu måste jag tydligen göra allt arbete på datorn för dom har så oorganiserat och så borta hos dom.
Jag vägrar plugga över datorn. Våga vägra datorplugg! 

Nu ska jag svida om, gå ut och leta upp cykeln i cykelstallet och sen ska jag ge mig ut på årets första cykeltur! Yiha!

Inga kommentarer: