14 mars 2011

Whenever I'm weary...

Klarade mig från värre symptom, och en stund efter middagen försvann illamåendet också. Nice. Har dock varit trött och slut hela kvällen! Vid 18:30 var det tungt, trodde jag skulle somna i köket haha! Men jag klarade mig igenom kvällen och Max och jag har busat massa! Lekt med traktorer och brandbilar, Blixten Mcqueen och Buzz Lightyear...Max lekte också spöke/superhjälte och emellanåt var han elektriker och skulle fixa tvn, som hade slutat funka på riktigt haha.

Efter lite om och om var pyjamasen på och tänderna borstade 20:45 men sen tog det ett tag innan han somnade. 10 över tittade jag in i rummet och då hade han slocknat. Jag är inte den som skryter, men får jag säga det själv så är jag grym på att få barn att sova! Vet inte själv hur jag gör, men sova får jag dom att göra i alla fall haha. Kanske besitter en otroligt awesome egenskap här, som kan funka för min fördel i framtiden? Eller ja, annars kan jag ju bara...drömma och glömma och jobba med den där egenskapen som vanligt, som vanliga normala människor skulle. Men sen vet vi ju alla att jag inte är så normal så att, haha! :)

Inga kommentarer: