23 mars 2011

Send me away with the words of a love song

Sån här full rulle som det har varit idag, har det inte varit på länge! inte ens när jag jobbat haha. Började dagen redan 09:00 och sen dess har jag hunnit med följande; (gör det som en lista nu eftersom det blir så roddigt annars)
*Löst korsord
*Gjort research om Irland
*Färdigställt min önskelista. Tror den kommer upp här imorgon
*Varit ute på en 40 minuters promenad
*bakat knäckebröd
*Plockat in massa kläder i garderoben (hade två högar ungefär upp till taket i hallen haha!)
*Gjort lite mera research  
*Har också hunnit med både frukost och lunch, vilket är ganska ovanligt, och kollat på tv samt klämt in lite musik däremellan också, ett måste haha!
*Varit och handlat +lagat middag har jag också gjort
*Och efter middagen gjorde jag lite mera research samt skrev lite

Så ja, full rulle var det...nu är jag ganska trött om man säger som så. Ska ta mitt pick och pack(datorn, mobilen, lite papper etc.) och bosätta mig i mitt rum för natten. Borsta tänderna, krypa ner i en mysig skjorta, läsa lite bok eller skvaller kanske, och sen sova! Länge? nej, känner mig ganska pepp på att stiga upp tidigt faktiskt, det är ju mysigt! Ungefär lika mysigt som att sova gott så, godnatt!

Inga kommentarer: