28 mars 2011

Krassligt på halsen

Det var jäkligt segt att stiga upp imorrse. Skulle bara velat vända på mig och somna om och bara sova bort hela dagen, men jag tog mig upp ur den varma sköna sängen efter mycket om och men. Har druckit lite te, men det hjälpte inte ett dugg mot halsen. Fryser som bara den ögonen har börjat rinna. Men annars gillar vi ju förkylningar :) Not. Nåja, bara den bryter ut ordentligt så är jag nöjd, orkar liksom inte med en förkylning som varar två dagar för att komma tillbaka nästa vecka. Nej, två hela veckor istället. Om jag får välja.

Ska fixa mig lite nu och sen far mamma och jag till stan och fixar ID-kort till mig, och handlar lite annat smått och gott. Får se hur länge man orkar vara i stan och om jag orkar skriva när jag kommer hem igen. Tills dess; fierce & love!

Inga kommentarer: