16 mars 2011

If you live and you die. for the music inside

Igår kväll började jag paniksöka nya låtar på youtube, spotify och facebook. Ja, alltså jag uppdaterade min facebook status med ''Jaha, musiktips? snälla?'' och jag fick två svar. En skickade sin spotifylista så jag lyssnade igenom hela. Var massa låtar man hört hundra gånger förut, och en del fastnade jag för igen så det var bara att ladda ner dom jag inte hade på datorn, och lägga till dom jag hade.

Men jag vart aldrig riktigt klar med att leta låtar...det vart så sent sen, så jag tänkte fortsätta nu. Det stora problemet är dock att jag inte vet var jag ska börja! Det står helt stilla i mitt huvud just nu. Kommer inte alls på någon bra musik. Som jag skrev igår så vill jag ha lite upptempo låtar eftersom jag ska ha dom när jag tränar. Men ingen hårdrock vill jag ha, inget sånt där skramligt oväsen. Klarar inte av det. Och inte hardstyle heller, usch! Och nu kom jag på att jag inte har all tid i världen att leta musik, och då sitter jag och skriver det här inlägget...haha. Det går bra nu!

Inga kommentarer: