14 mars 2011

up up and away!

Nu rusa tiden verkligen iväg och jag måste börja fixa mig och  sen fara på jobb. Egentligen börjar jag 16:00 men ska packa väskan först och sen till butiken en sväng. Via lägenheten med väskan och sen kan jag hämta Max från dagis. Får se vad vi hittar på för bus sen! Och om jag överhuvudtaget kommer klara mig igenom dagen...känner mig lite smått illamående, och det går ju magsjuka nu så jag vet inte...tur att hemmet är nära i alla fall så jag kan ringa hem om det krisar och få hjälp, om symptomen skulle bli värre alltså.

Ska springa och leta fram ett par sockor nu sen drar jag till butiken! Skriver kanske ikväll när jag slutat jobba, beroende på hur trött och slut jag är haha. Skulle vilja skriva until we tweet again, men eftersom det här inte är twitter så får vi nöja oss med ett --> Fierce & Love!

Inga kommentarer: