04 mars 2011

coming from the lips of an angel, hearing those words

Visst är det bara lame och så onödigt när någon påstår att hon/han/den/det har gjort någon sorts skönhetsoperation? även fast de inte har all fakta. Jag tycker det och jag 'ramlade' över ett sådant påstående idag och allt jag kunna göra va att dra en djup suck. Det handlade om en kändis och det stod i princip 'Jo skådespeleriet var suveränt! Önskar h*n inte hade gjort den där onödiga skönhetsoperationen bara'', varpå en annan skrivit ''Ja älskar dom! Vad för skönhetsoperation pratar du om?'', varpå den första svara ''Läppförstoringen. Är inte riktigt säker på om h*n har gjort det men det ser så ut i alla fall. 

För läppar kan ju inte bli fylligare av sig själva? Mina läppar är fylligare nu än vad dom var när jag var...14! och jag har definitivt inte gjort någon läppförstoring. Men om h*n har gjort läppförstoring så gjorde h*n det säkert av någon speciell anledning, och om h*n inte har gjort någon så borde man inte gå runt och säga det heller. Jag vet inte själv om h*n har gjort det eller inte så jag har ingen rätt att bli irriterad egentligen, men jag säger bara. Jag har absolut inget emot skönhetsoperationer, bara det inte går till överdrift. Skulle dock aldrig själv göra någon skönhetsoperation men jag respekterar andras beslut till att göra det. Fullkomligt.

Inga kommentarer: