23 mars 2011

So shut up Shut up Shut up, don't wanna hear it

Förstår mig inte ett dugg på dom som ska sitta och kommentera(både skriftligt och muntligt)om ens musiksmak och att man är gay och saker för att man lyssnar på en viss artist. Det är ju mycket sånt runt Justin Bieber speciellt. Jag är själv inget fan av Justin men det betyder inte att jag sitter och trackar på dom som kanske verkligen älskar honom och hans musik. Och Justin är ju inte gay, men skulle han vara det så vad skulle vara fel med det? Alla är unika och är man gay så är man, är man hetero så är man.
Jag lyssnar på Clay Aiken ibland, inte så ofta numera, men ibland i alla fall, och han är gay. På riktigt. Inte skulle någon sitta och kommentera gay och hitta på massa smeknamn till Clay om jag skulle skriva om honom på facebook. Så lägg ner bara, alla har rätt till att lyssna på den musik man vill och det är Ingen, INGEN som säger att alla måste lyssna på hårdrock eller hardstyle eller hip hop. Vill Kalle lyssna på Country så får han det, vill Pelle lyssna på Jazz så får han det, och vill Olle lyssna på opera så ska han banne mig få göra det. Våga vägra vara som alla andra! typ

Inga kommentarer: