12 mars 2011

lite för tidigt 2 års kalas

Sa ju att det skulle bli mycket kalasande nu i vår. Lilla Scott fyller 2 år på tisdag så vi ska fara och gratta honom idag eftersom mamma jobbar alla andra dagar. Har just slagit in hans present, som jag hoppas han kommer gilla eftersom det är det enda han sagt att han vill ha haha. Ska bli kul att träffa hela slurven i Jomala, har inte gjort det på jätte länge nu! Scott har säkert blivit jätte stor sen jag såg han sist, och så pratar han säkert massa också. Ååh nu kom jag på att jag antagligen får höra när han säger Juju(hans smeknamn på mig)! :D Låter säkert underbart gulligt, längtar

Nu ska jag plocka ihop lite saker, vänta på att mamma kommer hem från butiken och sen ska vi börja fara. Antagligen. Ska via Mattssons en sväng också så, jag tycker vi ska fara nu i alla fall haha! 

Inga kommentarer: