28 februari 2011

Allting känns fortfarande inte så jävla underbart

Inatt, när jag äntligen trodde att jag kanske skulle kunna somna, då blev jag täppt snorhornet. Underbart. Hade också sådär förkyldsont i hela kroppen, liksom ömt överallt så man fick inte skönt hur man än låg. Så jag fick sova 2 timmar inatt och imorrse lyckades jag somna om och fick då sova 3 timmar. Nu har jag varit uppe i 3 timmar och överväger starkt att sova en stund på soffan. Ögonen är jättetunga, orkar knappt hålla dom uppe, och så rinner dom hela tiden också. Är både snörvlig och täppt i snorhornet och till på det har jag en gnagande huvudvärk någonstans bak i huvudet. Som ett band går den liksom. Annars mår jag relativt bra, är glad över att jag inte har ont i halsen. Det värsta med förkylning är halsont, efter det kommer överdrivet täppt i snorhornet. Är inte överdrivet täppt nu så jag ligger ganska bra till i alla fall haha. 

Har i alla fall smällt ihop en dubbelsats med knäckebröd, antagligen allt jag kommer åstadkomma idag, så ska väl vänta på att det är klart, sen kan jag sova. Det borde vara klar snart. Förhoppningsvis. Medans tiden får jag väl kolla på top model eller nått. Och just det, bilden tog jag igår när jag var lite piggare!

Inga kommentarer: