06 februari 2011

Next stop, Brooklyn

Önskar det kunde vara sånt man bloggade om, resor och att nästa stopp skulle vara i Brooklyn! Men nu är det inte så(buhuu!)så man får bloggen om sin dag/kväll och massa annat istället. Som ni läste tidigare så har dagen bara sniglar sig fram, men kvällen däremot har gått lite snabbare.

Slängde ihop middagen som bestod av Kassler på risbädd(bilder kommer i ett enskilt inlägg annars blir det så roddigt)och efter det gick mamma och jag ut och gick en 1 timmas(och 5 minuters för att vara exakt)promenad. Kom ut ur duschen för en stund sen och mamma har farit iväg till Jomala till min äldsta bror. Han jobbar imorgon och hans fru ska till Sverige en sväng så mamma(min mamma, barnens farmor haha)ska vara barnvakt. Skjutsa dom två äldsta till skolbuss och dagis, och vara hemma med minstingen och så. Skulle såå gärna kommit med men eftersom jag jobbar imorgon så går inte det. Ska börja jobba 15:30-16:00 först men det skulle bli tajt om jag skulle vara i Jomala imorgon, mest eftersom brorsan kommer hem först 16:00 så ja, ni förstår.

Nu ska jag kila och hämta kameran så jag kan lägga in och redigera bilderna och bla bla bla! haha. Om en halvtimma kommer äntligen Bones så då tänker jag krypa upp i soffan med en stor mugg te och bara sitta där och njuta en timma. Härligt!

Inga kommentarer: