06 februari 2011

Little Ms. Perfect sitting at the train stop, red Nike high tops, listening to hip-hop

Godmorgon bloggvärlden. Det gick tydligen bra att sova inatt fast jag hade grymt ont i ryggen, sov som en gris haha! Har fortfarande ont i ryggen och  det gick att träna med AB roller slide och jag kom fram till att det inte är av den jag fått ont i ryggen, eftersom det inte tar precis där i ryggen när man tränar med den. Så då är det antingen promenaden eller min sängs fel. Visst, de kan vara något annat som orsakat det också men promenad och sängen låter mest troligt tycker jag.
Precis som gårdagen var en lat dag, så kommer nog denna dag bli likadan. Lyssnar på the lazy song med Bruno Mars just nu och den passar precis in på min helg haha! Tror det blir bara film och serier idag med, vädret är ju inte så bra utanför och jag såg att det såg halkogert(på ren åländska!!)ute så nån promenad blir det inte i alla fall. Någon gång idag kommer jag få ett samtal om jobbet också, börjar nämligen jobba imorgon, om min rygg tänker tillåta det.

Inga kommentarer: