18 februari 2011

egen tid är ännu mer guldvärd än man egentligen vågar tro

Känner mig avslappnad, lugn, ren, fräsch, ja massa mer efter min 2 timmars lång spa-behandling. Underbart var det. Hade väldigt roligt när jag skulle ta bort ansiktsmasken, det var nämligen sån där som blir som en hinna som man ska dra bort. Stod faktiskt och småskrattade åt mig själv under processen haha. 

Hårinpackningen ni ser på bilden var väldigt fräsch. Den innehåller avokado, banan och lite matolja. Hade roligt när jag kletade den i håret också, man fick ju leka med 'maten' haha! Nu känns håret extra rent och jag kan inte sluta känna på det ,det känns så rent och fint och härligt! Om den här hårinpackningen är bra för mitt hår och om mitt hår går tillbaka till sitt vanliga fina jag, ja då kommer jag göra hårinpackning åtminstone en gång i veckan. Tror håret skulle gilla det för då får de alla oljor de behöver för att må bra. Ska bli skönare för håret när jag får vettigt schampo också. Köper nämligen schampo av syster som är frisör, men de tog slut för ett tag sen så måsta köpa dumma Gliss(de enda utan Linalool som fanns på boden), dumma Gliss som gör mitt hår mega elektriskt! Ser ungefär ut som om det jag roar mig med på dagarna är att stoppa två spikar i eluttaget.  Piggsvinet Julia, that's me!

Inga kommentarer: