06 februari 2011

är det en snigel som för fram den här dagen eller?!

 Den här dagen bara sniiglar sig fram! Seriöst, kan en dag gå mycket långsammare än såhär?! Jag vill bara att det ska vara kväll, 21:00 närmare bestämt, så jag får krypa upp i soffan och titta på Bones! Kan informera er som inte tittar på det att i förra veckans avsnitt avslöjade äntligen Bones/Brennan sin odödliga kärlek för Booth! Det tog bara 6 säsonger haha. Problemet är bara att Booth är tillsammans med Hannah och han säger att han älskar henne på riktigt så ja... Därför vill jag ha kväll nu så jag får se hur det är mellan Bones och Booth efter detta stora avslöjande. Antagligen kommer dom låtsas som ingenting och det kommer väl ta hundra säsonger innan de blir ihop, men förhoppningsvis gör Booth det rätta och det är alltså att göra slut med Hannah och bli tillsammans med sin Bones! haha

Jag är; 

Inga kommentarer: