07 februari 2011

Första jobbdagen/kvällen avklarad!

6½ timmars sömn och 5 timmar 45 minuter arbetsdag= en ganska trött Julia haha. Men hela anledningen är egentligen den att jag inte kunde somna inatt, tror jag somnade 02:30 och sen vakna jag 09:00 och stack ut på lång promenad. Största anledningen till att jag inte kunde sova var att min säng inte är den bekvämaste, som sagt så lutar den åt alla håll och kanter så det blir en grop i mitten. Skönt. Inte. Sen hjälpte det inte så mycket att det väsnades i rummet bredvid, alltså brorsans rum. Han hade nå polare där och så satt det och tittade på den där nya Tele2 reklamen, den där när Frank ska prata svenska fast det inte går så bra ni vet? Och så hade det högsta volym på, och gapskrattade gjorde dom också. Jag har tyckt den var jätte lustig förut men efter att brorsan haft den på repeat typ 5 gånger mitt i natten så är den inte ett dugg rolig mera. Inte nu i alla fall. Nog om det.

Jobbet har varit lugnt idag. Max följde med jätte snällt från dagis och när vi kom hem började jag laga mat. Efter middagen lekte Max snällt en stund och jag blev att lösa korsord. Som sagt, jätte lugnt haha! Max är väldigt lugn och han leker snällt själv så det kommer nog gå jättebra i fortsättningen :)

Nu är det dax för att skriva ny veckomeny innan jag glömmer bort det, och sen blir det nog sängen så småningom. Okej, ett avsnitt Medium först kanske ;)

Inga kommentarer: