24 februari 2011

Bruno Mars header, me like a lot!

Som ni ser så har jag bytt header nu. Kände för lite nytt, bytte ju bakgrund gör någon vecka sen så. Hade en mapp med massa egen designade headers på skrivbordet förut, men när jag formaterade datorn för en dryga månad sen så försvann den mappen och alla headers :( vart lite less då men nu gör jag mitt bästa för att återställa den! Alltså sitter jag och gör nya headers när jag inte har så mycket annat för mig, ganska kul faktiskt.

Så den headern jag har nu är nygjord alldeles nyss! Gillar att det är lite rosa på den så den passar in, och så är ju Bruno Mars så jäkla het där på kanten! Damn! Me love you long time Bruno

1 kommentar:

Carrooouw sa...

Sv: Ja, man ska ju spara ihop en reskassa så att man slipper snåla när man väl är där, sedan är det såklart roligare om man är över 21 allihopa, annars får man ju inte alltid köra bil, likaså får man inte dricka alkohol i USA om man är under 21.
Men det vore verkligen jättehäftigt att få se hela landet! :)

Kram på dig söta du!