14 februari 2011

Happy Valentine's Day, every day the 14th! when Cupid knocks at your door, you can't ignore me! there's no need to run!









Glad alla hjärtans dag på er!
Här hemma har mamma och jag firat lite smått bara, gav varandra varsin hjärtlig kram och så. Det blev inte ens någon fin Valentin middag, det vart lixom rester från frysen haha. Men det gick det också. Mellanmålet vart åtminstone lite hjärtligare, gjorde nämligen ägg-och tonfisk hjärtan och hade det på riskakor, massa mums!

Fick i alla fall en liten alla hjärtans dag present från Anttila, nu har jag en ny och fin kamera, äntligen + att jag fick ett 4GBs minneskort sådär hux flux bara, så nu har jag ett 4GBs och ett 8GBs! 

Så som ni kanske förstått nu så är alla hjärtans dag bilderna ni ser där uppe tagna med älsklings kameran. Medans ni kanske tittar på bilderna en gång till, vad vet jag haha, så tänker jag fortsätta att lyssna på sliskigt romantiska Westlife låtar i Spotify. Det är ju bara alla hjärtans dag en gång i året så då kan det lika bra bli den dagen då man bara lyssnar på lipislåtar.

Inga kommentarer: