19 februari 2011

chill lördag

Sitter och dricker en Herbalife shake med cappuccino smak, har The red jumpsuit apparatus på högsta volym i lurarna och på samma gång gör jag massa quiz på vetgirig. En ganska lugn lördag med andra ord. 

Har också laddat ner en hel hög med filmer(okej, tre då)som det kanske blir att titta på senare. Face off med underbara John Travolta och Nicolas Cage, City of angels med underbara Nicolas Cage och Pulp fiction med underbara John Travolta. Tror ni jag gillar John Travolta och Nicolas Cage? haha. Har bara sett city of angels av dom där tre och den är helt magiskt bra! Lipar som en gris varje gång jag ser den. Pulp fiction har jag hört att ska vara rolig så får hoppas på det då! John Travolta är ju i alla fall Ap-rolig så det blir nog bra! Sen är ju Samuel L. Jackson med i den också, och han är också en duktig skådespelare. Face off har jag aldrig heller sett. Den handlar i alla fall om två stycken som byter identitet på ett konstigt sätt och det låter ju lite spännande så den är säkert också bra haha!

Inga kommentarer: