20 februari 2011

Lemland

''Kom, vi ska leka med barbina!'', det är vad Felicia utbrast efter att syster hade klippt mig(jaa, nu har jag lugg!) Så det var bara att följa med till hennes rum och leka lite med barbie innan vi skulle fara hem. Före det, och före håret blev klippt, så satt vi och ritade bild efter bild i hennes Hello Kitty målarbok. Tror det var moster som var favoriten idag för det var bara jag som fick kram när vi skulle fara sen haha!

Hade också kameran med så lite bilder kommer upp senare, +bilder på luggen. Nu tänker jag ställa mig i duschen en stund och få bort lite av de överflödiga oljorna som är kvar i håret. Efter hårinpackningen vart håret som sagt grymt fettigt och oljigt, och jag ska ju inte tvätta bort alla fina oljor igen men de överflödiga som gör att håret ser smutsigt ut. Det ser ju inte så fräscht ut liksom.

Inga kommentarer: