25 februari 2011

Fyra hjul som rullar...här kommer ett hundår till

Godmorgon! Steg upp för en timma sen men kände inte för att sitta vid datorn då så var att sitta i köket och äta frukost med näsan i boken. Men nu måsta jag få ligga på sängen en stund och lyssna på Eldkvarn. Fortfarande med pyjamasbyxor på, och dom blir på tills jag verkligen behöver klä på mig haha! Nä men de åker  av snart när jag ska göra massa magövningar med AB roller slide, det liksom halkar hit och dit annars haha. Promenaden tänker jag skippa idag eftersom det blåser storm ute, inte så kul att promenera då. Men om det lygner(stavning?!) av så kanske jag hinner iväg en stund sen senare, vem vet.

Nu ska jag fortsätt lyssna på Eldkvarn och Björn Rosenström i min stora sköna säng med mina stora sköna pyjamasbyxor! Pojkar pojkar pojkar här kommer ett hundår till!

Inga kommentarer: