12 februari 2011

.

Om en stund kommer Becca hit och lodar med mig,. eller fixar musik, jag kommer inte riktigt ihåg. Anyways, den tönten ska i alla fall åka till Spanien om en vecka(Inte alls avundsjuk!! *host*)så hon vill ha lite musik hon kan lyssna på under den långa flygresan. Förstår henne fullständigt, skulle aldrig palla sitta på ett flyg i flera timmar utan något att göra(utan musik!!), skulle ju få psykbryt eller nått! haha. Fast å andra sidan har jag aldrig suttit i ett vingprytt fordon så jag vet inte, men jag kan tänka mig hur det skulle vara. Jobbigt. 

Kan riktigt se framför mig hur man sitter där på flyget, utan något att göra, och bara hoppar upp och ner och håller på och får en allvarlig panikattack! Musik är vår drog och vi behöver den för att komma igenom dagarna, steg för steg.  
Musik är kärlek som aldrig sårar.

Inga kommentarer: