27 februari 2011

Synden straffar sig själv eller hur var det?

Trotts sjukdomssymptom var jag ut och gick igår, och för en stund sen kom jag hem från en lång promenad. Lite har jag tänkt att egentligen skulle orka, samtidigt som jag varit ganska pigg på att bara gå med musik i öronen. Eller prata strunt med mamma. Nu sitter jag nästan som i dvala. Slutar jag skriva en stund och bara sitter och tittar så blir jag så i flera minuter innan jag ''kommer tillbaka''. Kanske man inte ska pina på så mycket när man är förkyld? Kanske man skulle ta det lugnt istället? Sova och dricka bort allt liksom. Får väl se hur det blir imorgon, om jag känner mig bättre eller sämre. Och om något kan hindra mig från att motionera haha.

Tänker ställa mig och ta en lång dusch nu. En lång varm dusch. En lång varm dusch där man bara låter vattnet rinna onödigt länge medans man står och tänker på allt eller inget. Ja, det låter bra. Visst gör det? Jo det gör det.

Inga kommentarer: