04 februari 2011

but remember that you asked for it

Jag har märkt att bara man har sin favorit musik i lurarna så kan man gå hur långt som helst. Gick i hela 55 minuter imorrse, och jag hade världs bäst musik i lurarna. Tyler Ward och Bruno Mars för att nämna några. Läste i klick! igår att Tina Thörner(hon rallykartläsaren som är med i let's dance, inte hon som sjunger)är utbildad livscoach och på frågan ''vad ska man göra för att komma ur vinter depressionen'' så svarade hon ''Man ska lyssna på sin favorit musik medans man är ut och går eller springer, då blir man glad och alla dåliga celler försvinner''. Jag har inte varit direkt deprimerad på sistone, men ändå är det gryymt segt att stiga upp på morgonen och motionera. Igår när mamma och jag gick kändes som om man hade bly i hela vaderna, idag när jag gick flöt det på som bara den! Minus att jag har så grymt ont i korsryggen, men jag sträckte på ryggen lite extra när jag gick och efter en stund släppte det, eller så vart det så bort domnat så jag inte kände något efter en stund! haha. Nu känns det lite bättre i alla fall, får se när jag kör med AB roller slide senare...

Nu ska jag gå och kirra frukost och sen sätta mig och kolla på days!  
FYI: idag är bästa dagen för efter middagen på fredagar så är det bara musik och bastu som gäller! Love it!

Inga kommentarer: