22 februari 2011

usch fy och blä

Det går magsjuka/vinterkräksjuka nu va? Det var väl det jag trodde. Trodde jag skulle måsta springa upp och spy igår när jag försökte somna. Hade världens tyngsta ilande huvudvärk och så mådde jag super duper illa! Kändes som om dagens middag var halvvägs upp i halsen redan. Asigt. Men i alla fall somna jag tillslut sen och när jag vaknade imorrse var det första jag kände, huvudvärk.

Trotsade den och körde magövningar med AB roller slide och just nu, när jag sitter stilla i soffan, så känns det inte så mycket. Antagligen kommer den börja ila och tynga ner mig så fort jag stället mig upp. Något jag känner av dock är något sorts illamående. Det liksom gräver och bubblar och känns obehagligt i magen, och halsen :s

Ska laga en frukost shake nu och se om jag får ner den. Days till det också. Lovely?

Inga kommentarer: